nyår

mitt nyår var lugnt. Jag var mest så strött så jag gick runt i en bubbla och bara hängde med.
På kvällen åkte jag upp till ett par vänner och åt middag.
Till förrätt fick vi en variant på toast skagen med kräftstjärtar, mango och lök. Mycket gott:)
Till middag var det potatisgratäng. Jag hade tagit med mig lax som jag marianerat i vitlöksmarinad och balsamvinäger.
Till efterätt vaniljpannacotta på äkta vaniljstång och hallonsås. MUMS  verkligen!

Av olika anledningar sov jag inte över utan åkte hem vid 23,15. Skulle hunnit ända hem lagom till tolvsslagte men sista bussen var försenad så jag var ute och gick vid tolv. Det var för övrigt väldigt mycket folk som åkte buss vid tolv.

Gårdagen spenderade i soffan framför tvn. Tour de ski och årliga Ivanhoe :)

Kommentarer
Postat av: Heidi

MUMS med menyn! Vi ser inte alls Tour de Ski, den sänds endast på en betalkanal o Eurosport- vi har varkendera. Triiiiiiist!

2012-01-04 @ 15:41:10
URL: http://www.haba-heidis.blogspot.com/
Postat av: Maria S

Maten låter smaskig :D Potatisgrattäng är så gott när man får till den bra :)

2012-01-05 @ 14:39:58
URL: http://femtillsju.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0