Tillbaka efter julen...

.. och bloggen verkar inte gå att hitta. Mycket skumt.. Får se till att det funkar innan jag ger ut adressen för officiell beskådning.

Det är tugnt att vara tillbaka idag. Jag är SÅ trött så skulle nog behövt ha en dag till ledigt men har inga semesterdagar alls att ta ut så det får vara. Det är ju iallafall lugnt värre på jobbet.

Julen var som vanligt mys med för mycket mat och för mycket stillsittande. skönt att jag är vegetarian och inte äter kött för då blir det inte så tung mat att äta. Jag blev proppmätt ändå :) Snäll hade jag visst varit också :)

Det var sista julen i det huset plus att det var två stycken nykomlingar i år så det var lite annorlunda.

Nu ska jag försöka luska ut hur det här funkar med bloggen :)

Kommentarer
Postat av: Ebba

Men varför pinsam.....?? Det stämmer ju inte :)

2011-12-27 @ 21:44:04
Postat av: pimsan

Ebba: det där blev lite felläst :P

2011-12-28 @ 13:51:50
URL: http://pimsan.blogg.se/
Postat av: Sacaka

Ebba; Ha ha, ta på dej läsglasögonen :D

2011-12-29 @ 00:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0