Min hals

Runt den 23 november svullnade jag upp i halsen. Det gjorde inte ont men det var grymt obehagligt. Trodde det var att mandlarna var svullna pga förkylning men så var icke fallet. Den 29 gav jag upp och gick till läkare där jag fick inflammationshämmande tabletter utskrivna. De skulle jag äta i 15 dagar.

När den kuren var slut var min hals inte alls mycket bättre så det blev en ny tur till läkaren som gav nya inflammationshämmande. Hon trodde det var en stor muskelinflammation i hals och bröst--varför jag skulle fått det just nu visste hon dock inte.

Äntligen håller halsen på att bli bättre. Klumpen har minskat ordentligt. Bröstet har jag fortfarande ont i så får se vad jag gör med det. har några dagar kvar av tablettkuren. Tack och lov..den ger mig magkatarr som tusan..och det har jag redan gott om :(

Kommentarer
Postat av: Trillingnöten

Kul att du kikade in på min blogg, ser med spänning fram att följa dig :)

2011-12-28 @ 16:09:31
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com
Postat av: Sacaka

Men usch! Tur att det känns bättre iaf trots att magen ballar ur... Kram <3

2011-12-29 @ 00:11:52
Postat av: Duktiga Tjejen

Hoppas att du blir bättre!

2011-12-29 @ 10:47:57
URL: http://duktigatjejen.blogspot.com
Postat av: pimsan

Trillingnöten: kul att du tittade in. Jag läser din då och då:)



Duktiga tjejen: ja verkligen. jag börjar bli trött på det här...

2011-12-29 @ 15:03:01
URL: http://pimsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0